CONFESSIONS: Kritikerrosade filmer jag inte gillar

Varför inte göra ett inlägg nu innan jul där jag listar de filmerna jag inte tycker du ska se. Tänkte alltså göra en lista av några av de filmerna som har blivit hyllade av kritiker och även vi vanliga människor men som jag verkligen inte gillar.

The Godfather - Sagt det förut, fruktansvärt tråkigt att kolla på dessa filmer"
King Kong - Tycker inte denna film är dålig, men jag förstår inte vad som ska vara så "bra" med den.
The Curious Case of Benjamin Button - Aaaaldrig tagit mig så lång tid att kolla på en film.
This is England - Killen som har huvudrollen är bara sjuk störande att det är de enda jag kan tänkte på när jag ser denna film.
Das Boot - Hade förväntat mig något magiskt, istället fick jag en film som var något så helvettes lång att de inte gick att njuta av den.
Terminator + Terminator 2 - Sjukt höga förväntningar av dessa filmer efter jag besökt attraktionen på Universal Studios i LA. Attraktionen var så mycket bättre och speglade inte filmen för fem öre.
Taxi Driver - Fruktansvärt händelselös film.
Avatar - Jag gillar denna film, men tar ändå med den då jag tycker den är sjukt överskattad
Slumdog Millionare - En film som helt enkelt inte är för mig.
Shakespeare in Love - Nu såg jag denna visserligen i skolan vilket kan vara därför jag inte gillade den.
Australia - Blah, så tråkig.

Jag har säkert glömt jätte många filmer jag inte gillar. 
Men ni får nöja er med de här så länge. Och ni har väll inte glömt att rösta? ;-) Om ni har råkat glömma är det bara att trycka på denna ikon:


Rösta på min recension!

Kommentarer
banjooutlaw säger:

näääää inte dissa taxi driver!!! haha..Håller dock med om terminator 2..den är ok men många som höjer den till skyarna vilket jag inte förstår alls..

Svar: Haha, den var för tråkig för min smak. Tycker detsamma, en ok film men inget mästerverk :)
erika

2013-01-30 | 17:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback