Sämsta filmer jag sett

Tänkte slänga ihop en liten lista på några av de sämsta filmerna jag sett. Blir blandat med både b filmer och de framgångsrika.

Pledge This
Film med Paris Hilton, måste man skriva så mycket mer för att övertala er för hur dålig den är?

Carny
"Skräckfilm", Rick Genest var även med på ett hörn. Handlar om en karnival och så börjar det hända läskiga grejer. ooooooh spooooky..

The Curious Case of Benjamin Button
Aldrig vart så här uttråkad under en film, tror det tog 9 dagar att pina igenom denna. Och denna film var faktikst nomnerad till hena 13 Oscars, jag kan verkligen inte förstå hur det kunde hända.

The Godfather
Förklarat tidigare varför jag inte gillar dessa filmer, men för er som missat; Tvingade mig att se filmerna vilket alltid leder till att jag hatar dem. Otroligt segt från början till slut.

Hannah Montana The Movie
Hehe ja, någon som ens vill ha en motivering?

Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides
Kanske inte är en av de sämta flmerna jag sett, men kände att jag ändå ville ha med den. Ni hittar ett helt inlägg om mina tankar om denna film.

Alexander
Här spelar Angelina Jolie en mamma och hon ser yngre ut än sin son, bra rollsättning.. 


Det var det. Sen har jag sett väldigt många värdelösa filmer utöver detta, men tyckte dessa var värda att nämnas i denna sammanhang.


Och snälla, glöm inte att rösta på mig i CDONs tävling genom att klicka här:

Rösta på min recension!



Kommentarer
Lina säger:

Och jag gillar Benjamin Button, som du för övrigt har stavat fel till =)

Svar: Haha ojda, sanningen är att jag googlade fram filmen för att se vad den hette, men när jag hade fått fram det glömde jag bort vad jag skulle kolla upp :D
erika

2012-12-18 | 00:45:19
Bloggadress: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback