The Three Stogoes

Rösta på mitt bidrag!



Efter att ha lämnats utanför porten till ett barnhem växer Moe, Larry och Curly upp bland nunnor och örfilar. Den fumliga trion, godhjärtad men sinnessvag, ger sig nu i kast med den vanvettiga uppgiften att försöka rädda sitt barndomshem från tvångsförsäljning. Men den stora frågan är om bröderna ens klarar av att överlevea i den moderna världen...?

 
Haha ja vart ska jag börja? Det var längesedan jag såg en så rolig film. Jag gillade att de korkade karaktärerna bara var korkade och de lyckades underhålla mig från början till slut.
Den lyckades även klämma fram några skratt ur mig som jag sagt förut är nästintill omöjligt. En väldigt positiv överraskning eftersom jag hört att det skulle vara väldigt dålig.
 
Om ni har läst ända hit hoppas jag att ni har vett nog att förstå att jag var fruktansvärt ironisk. Om ni inte förstod att jag var ironisk har ni antagligen inte sett filmen och det gör ni rätt i. 90min av mitt liv bortslösat som jag aldrig kommer få se igen.

Aldrig har jag mött tre karaktärer som har vart mer irriterande än de här. För det första var de jävligt fula, för det andra jävligt störande, för det tredje hade de fula röster (syftar på han tjocka, minns inte vad någon hette) och det var jävligt störande att de skulle säga "wooooooah" varenda jävla gång något skulle gå dåligt eller liknande.

Och alla jäkla klonk, plonk, konk, tut ljud fick mig att tro att det kunde vara en tecknad film. Alltså lixom varför? Trodde de att det skulle göra filmen mycket roligare med sånna ljud eller vadå? 

Och detta usla försök till att försöka få den spännande med att de ska mörda någon, lixom, va?! Självklart är de ju så korkade att de får med på det till de upptäcker sanningen med allting. Sen fick vi ju oss en liten "twist" där i slutet,.

Och dessa stackars skådespelare har nog gjort sitt störta misstag i sin karriär. De gjorde säkert det bästa men det de hade att jobba med, men fyfan. Vad sjutton tänkte det med? Och varför var de tvungen att göra så fula miner hela tiden? Syftar mest på honom som har en svart pottfrilla och liknar Jim Carrey i Dum och Dummare.
Och att vi faktikst får se Jennifer Hudson och Sofia Vergara i denna film är helt oförstårligt. Två skådespelare som tidigare har blivit hyllade väljer sånna här roller i en sån här skitfilm.
 
När jag hade sett 30min tänkte jag att nu måste den ju ändå vara slut snart, men så kollade jag och såg att det endast gått 30min. Kändes som att det gått över en timme men ack så fel jag hade, och ack vilken stor suck jag drog när jag insåg sanningen.

Jag har tidigare sagt att Komedi är den genre jag gillar mest så varför jag ens gav mig på denna.
Och jag vill be om ursäkt för alla svordommar som jag kan ha råkat nämnt i min recension men jag blir helt serisöst sur av att tänka på denna film. Moteffekten mot vad en komedi ska göra så kan ju inte göra något annat än att ge den botten betyg,
0/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback