CONFESSIONS: Die Hard

Fram till för någon månad sen hade jag aldrig sett någon Die Hard-film (i dagsläget har jag sett två).
ALLA jag känner har sett filmerna och eftersom jag som kallar mig själv för filmfreak kan ju inte vara sämre och säga att jag inte sett filmerna så jag levde i några år i lögn om att jag hade sett Die Hard.
Jag till och med läste på om filmerna såpass att jag kunde citera dem för att göra det så trovärdigt som möjligt.
Tror jag spenderade mer tid på att läsa om filmerna vad de tog att kolla på de två första.

Kommentarer
Lina säger:

HAhahahahhaha! Men du får plus poäng för på-läsningen. Inte många som hade orkat det =)

Svar: Haha tack för det! :D
erika

2012-11-25 | 11:27:18
Bloggadress: http://afreaklikeme.blogg.se/
Althea - Bloggtävling! Vinn 200kr hos Scifishop.se säger:

Haha ^^ Jag såg faktiskt första filmen i sin helhet för bara ett halvår sen. När filmen var slut bara jag satt o gapade och undrade "Varför har jag inte sett den här tidigare för!?"

Svar: Haha ja, den var mycket bättre än vad jag förväntat mig :D
erika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback